Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Isabelle Karlsson - 18 oktober 2012 23:31

Hittat den bästa sidan med skor ever.
Dock aldrig beställt där ifrån men dom har allt.

Tack gud för alla skor.



http://www.solestruck.com/

 

 

 

Och jag älskar skorna av Jeffrey Campbell.

 

Allihopa.

 

       

Av Isabelle Karlsson - 18 oktober 2012 22:21

 

Av Isabelle Karlsson - 18 oktober 2012 22:10

Åh vet ni vad jag tycker är MYCKET kul?

När man får reda på att folk pratat med ens vänner och är hur avundsjuka som helst på hur man lever sitt liv.

Asså saken är den, är ni inte nöjda med erat liv så gör något åt det.

För INGEN annan kommer ta tag i saken åt er.

Jag kan inte hjälpa att ni nöjde er för tidigt och med för lite för att sen leva på att vara avundsjuka.

det är bara att köra all in och hoppas på det bästa!
Och vet ni en till sak?

Jag behöver inte hoppas på det bästa längre för JAG HAR den bästa.

Och just imorgon kommer den bästa ner och hämtar mig efter jobbet och så spenderas helgen i Oslo<3

Tänk på det nästa gång eran pojkvän ej orkar hämta er!

oslo-skene, skene-oslo är en bit att köra för att bara hämta Isabellen, men min man är bäst sådeså<3

Och bara för att folk pratar om det så kommer det bli ännu fler å utförligare inlägg här.

Och dessutom har jag rejält mycket fler läsare nu, hur kul som helst!

Keep up the good reading!

 

 

I wanna feel the sunshine on my face.


It's gonna be a beautiful moment.


It's gonna be a beautiful day

 

   

Finaste piercingar, ögonfransar och örhängen<3

Av Isabelle Karlsson - 18 oktober 2012 20:55

Jag har en av världens bästa vänner i världen. 

Hon kommer alltid gå sin egen väg oavsett vad folk tycker.

Och vet ni varför?

 

Bah för hon kan.

 

Bästaste Bettan ! <3


 

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards