Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Isabelle Karlsson - 7 juni 2012 22:37

I dont want to be your second choice when you´re my first.


Det är så tråkigt med människor som bara hör av sig när det inte finns någon annan, när man behövs, när dom inte hittar bättre, när dom känner sig ensamma..

vadå ska man sitta och vänta? NEJ

Jag är så himlans trött just nu, jag är trött på många, trött på ursäkter å dåliga förklaringar.

Hur svårt kan det vara att bara släppa kontakten och aldrig mer höra av sig?

SLUTA binda fast dig isabelle, jag är som indränkt i klister, bara fastnar, SLUTA nu.

Så mycket konstiga tankar som bildas i huvudet, virvlar runt och gör mig svartsjuk.

Vadå svartsjuk? nu är du dumihuvudet, du har ingen rätt att vara det för du har ju inga känslor.

Känslokalla idiot.

Får man bara vara svartsjuk om man har känslor och är ihop med någon?
Trött på att bli skitbehandlad, körd i grus, hjärtat kör en faceplant i asfalten.

Det är ju inte det jag vill ha, inte dig, inte dom. Eller, vad är det jag vill?

Det är för tungt att bära, jag är alldeles för ensam, så otroligt tom och bara fylld med tankar.

Tankar som drar ner mig hela tiden, vad är bra egentligen?

Dagen har varit bra, grattat underbara vänner till studenten och fått min kamera på posten, fått se alla underbara bilder ifrån helgen. Jag var lycklig i helgen.

Förutom en stund i lördags natt.......idioti säger jag.

Finns jag där är jag älskad, finns jag inte där finns det andra.

jag hatar andra. Jag hatar mörker. Jag hatar att vara ensam. Jag hatar dom.

jag älskar glitter. Jag älskar många. Jag älskar sanning. Jag älskar folk som säger vad dom tycker, tänker och vill så man slipper sitta och känna sig som en idiot och få sjuka tankar i huvudet.

Know what i am saying?

jag vill få ett tillfälle att fly ifrån verkligheten men det finns ingen tid, bara jag som är vuxen på vardagarna. Sup skallen av er bara och skit i människor med känslor.

Skit i att dom bryr sig. Inga fler chanser här i livet.

Det finns så många människor som förtjänar ens kärlek.


Man ignorerar dom som älskar en.

Man älskar dom som ignorerar en.


Just nu orkar jag inte. önskar att man hade kunnat få välja saker att glömma bort.

Glömma bort känslor och folk helt och hållet, som om dom aldrig funnits där ifrån första början.

Like a stranger on the street.


All i ever wanted help whit was.... Me. 


 

Just fuck it.

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards