Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Isabelle Karlsson - 25 juni 2012 22:19

Och det här är vad alla har sagt om dig
Håll dig borta från honom han kommer att såra dig
Det här är vad alla har varnat mig, hej;
Du är så bräcklig det kommer att krossa dig
Det här är vad alla har sagt om mig;
Håll dig borta från elden, gå inte ute, bär alltid mössa,
klä in dig i wellpap, för du kommer skadas, ge dig aldrig hän
Du har så veka leder, du kommer skrapa dina knän

Och det här är vad magen säger om dig
Du gillar mig för mycket det måste vara något fel på dig
Det här är vad hjärnan har sagt om mig
Jag måste vara galen, jag har aldrig känt så mycket
som när jag är med dig, jag har aldrig känt
så mycket som jag gör när jag är med dig
Jag har aldrig känt så mycket
när jag är med dig

Av Isabelle Karlsson - 25 juni 2012 21:01

Var på Frösunda och fick mitt schema idag! Så sjukt skönt att veta hur man ska jobba framöver.

Så man kan ta extrapass när man är ledig! Haha

Sen blev det en sväng till Borås för jag skulle lämna tillbaka 2tröjor som inte passade alls ifrån förra gången jag släppte lös min inre shopaholic.

Så lämnade tillbaka dom och istället blev det: Jeans, linne, "strandklänning", klänning, trosor, spegel, hårinpackningsgrej..

Sen åkte jag till Nellys outlet på Åhaga, igen.

Hittade 2par skor, frank dandy mjukisbyxor och sockar.

Dessutom köpte jag fristads jackor till pappa och min bror, mjukisbyxor fick dom med! fast pappa använde det inte så ofta så min andra bror fick bli vid dom för han var i behov av nya.

Mamma fick massa sockar ! Hihi

Sen när jag åkte hem till dom var inte mamma hemma så jag var lite snäll och dammsög alla golven :)

Hon blev jätte glad! Hjälpte henne med sin hempermanent med.

Himlans snäll Isabelle idag! 
Nu sitter jag och lyssnar på musik, väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga upp det massa sockar.

Tror taket kommer regna in snart, det låter så i vilket fall.

I veckan ska jag passa Josse och Peters hus, skoj att prova på hur det känns att ha ett eget !


Dessutom ska jag i veckan: gå brevid på nytt jobb, jobba i skene, jobba helg i Borås.

Cash is king and thoughts sucks! yey!


   

Okey, mongoposer, men man måste ju se hur linnet ser ut på baksidan med.


Min telefon har ringt idag, jag svarade inte.

Jag vågar nog inte. Vilket tillstånd är du i?

Jag har inte ens lyssnat på telefonsvararen.

Jag vill må bra nu.

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards