Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Isabelle Karlsson - 16 juni 2012 13:48

Man får äta godis och snckas skruvar till frukost kl 13.30, right?

Kanske borde äta något riktigt med, täntke åka till affären och köpa frallor men mitt hår är blött och kommer vara mega lockigt och är inte riktigt vad jag vill.

Hade myskväll med Tyson igår i min nya awesome filt! Hur go som helst.

Tyson somnade som en stock när han burrat in sig i den.


Jag tror att jag möjligtvis kan vara på väg tillbaka nu, bara det inte kommer några motgångar.

Handlar mest om acceptera vart man är i livet, allt kan inte vara perfekt jämt.

Så just nu är det nog bra, umgås med så underbara människor som får mig att må bra.

Det jobbiga är att acceptera att dom inte alltid har tid att umgås och att det finns andra människor än mig att umgås med.

Men jag blir ju så ensam då, jag gillar inte att vara själv. Så mycket roligare att vara två.

Ska börja livnära mig på kramar och att ge fina människor de komplimanger dom förtjänar.


Häpp häpp! Nu ska vi laga frukost och Tyson vill nog ut på en kiss å bajs runda.


Jag älskar alla mina vänner, och dom är hur underbara som helst.

Ni betyder så otroligt mycket, tack <3


   

Handduksturban är hett, haha!  

Av Isabelle Karlsson - 16 juni 2012 00:32

I fink u freeky and I like you a lot

 

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards