Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Isabelle Karlsson - 11 juni 2012 00:20

Tenemos que pelear

Har haft en chill helg. Tagit det lugnt, jobbat, lyssnat på kapten röd live, varit på kk och sovit.

Jag och Tyson bara ligger och myser hela dagarna, snarkar ikapp.

Jag är trött, varendaste dag, hela tiden. Förstår inte varför.

Hoppas på att jag ska få post denna veckan, beställt en del saker på nätet bl.a; en bok, en present, väska till Tyson, piercing smycken till min medusa. Jag tycker om att få post, att få brev är awesome.

men det är nog bara jag och min mamma som skickar brev/kort till varandra.

Det har vi alltid gjort och jag har sparat nästan alla hon har skickat. 

På Lördag ska jag till min kära syster och få fixat mitt hår, hur får ni inte veta! Mohaha!
Är ganska sugen på att ge mig ut och fotografera, men när ska vädret tillåta det?

Dessutom vill jag tatuera mig men blir ju aldrig av det heller. Så lång väntetid där jag vill tatuera mig.

Har ju en tid i september iallafall. Har så många idéer just nu, men får fundera på dom en stund till.


Jag måste sova nu. Länge.

   Ja så var min helg.

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards