Världens bästa Isabelle

Alla inlägg under november 2011

Av Isabelle Karlsson - 15 november 2011 21:15

Innan jag åkte hem till mamma och pappa gick jag över till Pauline och lämnade lussekatter, hon blev glad och fick en mysig kvällsfika. Sedan lämnade jag lussekatter till mamma och pappa.
Efter det åkte jag till Levin för att lämna sockar jag köpt åt han när jag var på ullared, han fick också lussekatter, sen gick vi på en promenad med Jaxon, Märta och Tyson. 
Det var kallt men gött att få sig en promenad och hundarna var så duktiga! 

Sen åkte jag hem och hade fått paket på posten, mina nagelpenslar jag hade beställt, YEY! *happyface* 

 

Av Isabelle Karlsson - 15 november 2011 18:01

Nu var dom fääääääääärdiiiigaaaaaa!

Och himlans goda blev dom också., till och med Eric smakade.

Tror jag ska åka till mamma och pappa med några snart.

Har även liten julstämning med papparkakor, ballerinakakor med pepparkaksmak och Blossa glögg.

"B-L-O-S-S-AB-L-O-S-S-AB-L-O-S-S-A Glöggen heter BLOSSA. "

   

Mums på allt! Jag vill ha massvis med snö också.

Av Isabelle Karlsson - 14 november 2011 22:31

Tyson har badat och går bananas!
Videon funkade inte i min vlc men funkade fin fint här på bloggen.
Lilla gris Tyson! Han är så duktig när han badar.
ren och fin voffe som luktar gott    

 
 

Av Isabelle Karlsson - 14 november 2011 19:51

 
Av Isabelle Karlsson - 14 november 2011 18:47

Idag har jag jobbat extra i 11timmar, tjoho!
Behövde skrapa rutorna på bilen på g hem från jobbet,

wtf? Behöver dessutom en dunk glykol nu.

Min tatuering har typ läkt, eller ah det är inga skorpor kvar så nu kunde jag använde ett av mina nya brottarlinnen idag! Matchade jätte bra med glitter linne och blingbling naglar.
Och idag kom mitt nya mobilskal på posten och klart att det glittrar med!
Så nu är jag glad chey och ska snart äta mat, eller ah slänga ihop något lätt.

   

Blingblingblingblingblingblingblingblingblingbling
.

Av Isabelle Karlsson - 13 november 2011 19:40

Idag kollade jag och Eric på några olika serier och åt mat som han lagat.

Sen åkte jag till affären och handlade lite smått och gott.

Hem och lämnade av allt och sedan åkte jag hem till pappa och sa grattis på farsdag.

Har inte så mycket pengar så han fick en kram istället  

Hihi jag älskar min pappa Sune.

Och min tatuering har läkt så inga mer skorpor, WOHO!
Att smörja sig själv mellan skulderbladen är svårt, men det gick.

 

Sitter på huk, och håller undan håret så tatueringen ser lite skev ut, men det är den inte egentligen som tur är   

Av Isabelle Karlsson - 12 november 2011 20:00

Idag vaknade jag och skulle åka till Systeryster och Larsson för att hjälpa dom på gården.

Tyson följde med så han fick leka med Leroy(katten)
Åh jag hade så kul! Tåssa och Lasse kom förbi och det var jätte kul att träffa dom igen, var alldeles för längesen. 

Jag hjälpte till att röja ur saker, flytta saker och slänga hö. Jätte dutti chey!

Är skönt att få röra på sig lite och hjälpa till! 
Dom bjöd på fika med josses hemabakade jätte goda bullar, godis och lasange som peter gjorde, jätte gott alltihopa!

När jag kom hem kollade jag på Hawaii 5-0 sen kollade jag på The imaginarium of Doctor Parnassus, helt okej film med den hade lite konstigt slut.

En super bra dag.

Isabellen med posen: "jag har en finne i pannan, jag håller över den så den ej syns men ser mongo ut istället!

     

Tyson och elden med utsikt.

 

Lasse,Tyson josse, peter och Tåssa.                                       Tyson och Leroy.  

   

 

Leroy.                           Solnedgång.  

 

Peter med godis förrätten haha!                              Josse med lasangen, mums!  

           

Hökärra,                   hö/solnedgång/vägg,                tyson och Leroy,           Tyson hemma.

 

Myspys kväll hemma med Eric   

Av Isabelle Karlsson - 11 november 2011 23:00

Vi gick över till Blondie och drack lite öl och cider, men jag tog det lugnt för jag skulle upp tidigt dagen efter.

Så vi var inte där så länge.

 

Sötpluttar!

 

Rekomenderar den här cidern ifrån tyskland, jätte god!

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards