Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Isabelle Karlsson - 15 december 2011 20:21

Tumble outta bed and I stumble to the kitchen 
Pour myself a cup of ambition 
And yawn and stretch and try to come to life 
Jump in the shower and the blood starts pumpin' 
Out on the street the traffic starts jumpin' 
The folks like me on the job from nine to five. (7-16)


Kommer hem, fått en avi och ska hämta ut paket, samtidigt som jag ska skicka ett annat paket. yey!
Träffar Minto plus pojken och bestämmer dejt med henne på söndag i verkstaden.
Åker till affären och köper lättmjölk och bananer.

Hem och SMOOTHIE DAGS!


2 bananer

10 jordgubbar(frysta tog jag, då jag har problem att hitta jordgubbar ute just nu)
1 skvätt mjölk

1 magic bullet. 

Tryck mer än 3 gånger tills det blir klart(enligt reklamen/tvshop blir allt klart på 3 tryck, det är absolut inte sant)
 

Häll det i något tex, mugg, skål kanske ett glas? det som passar sig bäst.
Jag tog min fina nya cupcake mugg. *happyface*
Åt/drack hälften nu, resten blir frukost!

Skönt att slippa göra frukost på morgonen då mina prioriteringar är att:

-Ta på mig kläder.
-Tvätta ansiktet, mycket viktigt. (Varje morgon & varje kväll) 

- Smink, endast: kajal vit & svart, maskara & ögonbrynsskugga. (ev. ögonskugga om jag har tid)
- Borsta håret.

- Kolla så allt är med i väskan.
- Plocka ner en frukt.

- Ev. äta frukost, banan eller någon pulveräckeldrink.
- Gå ut med Tyson om eric inte tänkt göra det.
- Borsta tänderna, skölja med sköljgrejs och ta en flour tablett.

--Sedan går man ut och går/åker till jobbet.


Woho awesomeness morgon, och jag ligger alltid kvar sådär liiite för länge så det blir lite bråttom varje morgon.

   

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards