Världens bästa Isabelle

Alla inlägg under december 2011

Av Isabelle Karlsson - 25 december 2011 00:31

Vi har ätit så mycket mat, massor med godis, fått besök av tomten, fått paket, myst till både sällskapsresan och jägarna 2.

Awesome dag!

Jag fick; 2olika lukta gott saker, badbomber, paradisask, pengar och örhängen. tack allihopa!

Imorgon blir det mys ute hos josse och peter i Röllese.

Jag har det jätte bra   

 

bild jag tog förra året vid jul, snödjupet är inte riktigt detsamma i år..

Av Isabelle Karlsson - 24 december 2011 10:04

Vi önskar alla en riktigt God Jul ifrån oss alla här i Sund!

Nu håller vi på att göra iordning inför julfirandet, mamma lägger upp sakerna på fat, jag dekorerar.
Paketen är inslagna och städningen är klar.

Jag ska fira jul med hela familjen; jag, mamma, pappa, micael, claes, annica, annie, max, sebastian, daniel, david, mormor och morfar. GOD JUL!

 

Japp vi har egna traditioner... Vi har alltid haft dessa girlanger i taket i köket.
Och nu blev det helt plötsligt Jul när vi hängde upp dom, utan girlnagerna är det inte Jul!

Av Isabelle Karlsson - 23 december 2011 14:53

Ska plocka ihop mina grejer och åka till mamma och pappa då jag ska fira jul hos dom imorgon <3

Så God Jul ifrån mig och Tyson!  

Tyckte det blev en fräck bild men samtidigt mysig.. vad tycker ni?  

Av Isabelle Karlsson - 21 december 2011 23:36

Anade en awesome solnedgång när vissa träd var orangea, så sprang över ett berg för att komma ifatt den!
Och det gjorde jag, helt slut efter, men det var det värt för vilka fina bilder det blev!

 

Här anade jag solnedgången.

 

Och den var himlans fin.

   

Oh jag älskar mina kort <3

Av Isabelle Karlsson - 21 december 2011 23:09







Hallå, jag behöver hjälp, vilken blev finast?

Och HDR bilden vara bara test,så menar mellan den mörka och den ljusa.

     

Av Isabelle Karlsson - 20 december 2011 20:35

Idag var jag en liten stund hos mamma och pappa. 
Seda åkte jag till Kinna och träffades bästaste Anna, åt lunch på skrädderiet och sedan kollade vi i lite affärer.

Jag fick nagellack av Anna som jag velat ha jätte länge! *happyface*
Tyson fick godis av Bianca, han blev jätte glad och mumsade så glatt. 
Och Anna fick 2 ljus av mig som såg ut som cupcakes :)

Kom hem och insåg att mamma skickat ett paket på posten, ett par örhängen som jag önskat mig!
Himlans bra dag !

   

Isabellen och snön <3                                               Cider och paket <3

 

Fegis Tyson tyckte inte alls om att gå i snön så skippade att gå med bakbenen! :P

 

Nagellack jag fick av Anna idag i julklapp <3

Anna hittar ni här: http://mitsukai.blogg.se/

Av Isabelle Karlsson - 19 december 2011 23:10

Imorse på min lediga dag gick jag upp klockan 6 för att Mobergsgolv skulle komma klockan 7. 
Så dom bytte golv i köket och jag drack kaffe i soffan.
Sedan möte på marksassistans med Görgen, pratade även med Anette och precis när jag skulle gå ringde Görgen så gick och pratade med han igen och insåg att allt gått bra och att han gärna hade med mig till Borås till en familj där. 
Så jag fikade och sedan åkte vi dit, var där till 17 och sedan fick jag skjuts till kontoret så jag kunde ta bilen hem.

Väl hemma ville jag göra likadan pizza som igår så åkte till Lidl och köpte riven ost.
Sedan hem och göra pizza, då jag inte hunnit äta något riktigt på hela dagen.
Super god idag med!

Golvet blev mycket bättre än jag hade tänkt mig ! Och blev jätte cleant ljus i köket nu.
Innan hade vi någon gul/brun matta med prickar eller något, ful var den och golvet såg alltid smutsigt ut.
Nu är golvet fint! Får se om vi får fixat tapeterna med :)

Av Isabelle Karlsson - 19 december 2011 20:56

       

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards